Wednesday, December 9, 2015

二十年後のわたし - ジャネット. パク


   今から二十年後、わたしは四十二さいです。二十年後、わたしはカリフォルニアのロスにいきたいです。わたしは十年前ロスにすんでいました。わたしはロスがすきです。ロスはいつもはれです。そして、とてもきれいです。わたしはうみのちかくのひろいいえにすみたいです。わたしはせいふではたらきたいです。せいふのしごとはいそがしいですが、おもしろいです。二十年後、わたしはすでにわたしのおっととけっこんしています。そして、わたしはこどもがほしいです。いぬもいっぴきほしいです。わたしは毎日いぬとこうえんをさんぽします。それから、きっさてんでコーヒーをかいます。毎日九時から五時まではたらきます。しごとの後、スーパーでかいものします。それから、うちでかぞくのためにりょうりをします。わたしの二十年後のせいかつはたのしいです。

2 comments:

  1. Hello! I'm Minori. I'm a Ritsumeikan University student. Actually, I've never been to Los angeles, but, in mu images, Los angeles is a big city and there are a lot of people and shops like Tokyo, Japan. And, in contrast to you, I don't want to live in one place for long time. I want to new place at least once per five four years.
    One thing I mentioned in your this post is that "わたしはすでにわたしのおっととけっこんしています。" In Japanese, we don't need the part "my partner." In other words, we say "わたしはすでにけっこんしています"or"わたしはすでにけっこんしているとおもいます" in Japanese. Good Luck!

    ReplyDelete
  2. いいせいかつですね。ニューヨークよりロスが好きですか。

    ReplyDelete